Amb una visió epidèrmica és possible que la festa ens semble una espécie de desficaci, un disbarat on tothom crida, corre, balla, canta, beu i menja de manera anormal: un caos. I és veritat que té molt del que hem dit, peró també té moltes altres coses quan aprofundim i guaitem el seu fons on podem trobar-nos amb una morfologia i una estructura original.
J. Henri Bouché Peris - "La Santantonà i el foc a Forcall"
Vostè està en > Inici > Actualitat > Organització Sant Antoni 2016
[ Publicada el 22/03/2015 a les 13:00:00 ]
Organització Sant Antoni 2016
La festa de Sant Antoni a Forcall l'organitzen els majorals. Aquestos ixen voluntaris d'entre totes les persones vinculades amb Forcall. Malauradament, i per segon any consecutiu, no tenim gent disposada a assumir aquest càrrec.
Si per al 2015 l'organització de la festa va recaure en la Confraria de la Santantonà; el proper exercici serà la Santantonà qui portarà les regnes del Sant Antoni 2016.
Durant aquest mes de març s'han portat a terme diferents reunions entre les parts implicades quan no hi ha majorals. Finalment, la Santantonà ha decidit en assemblea tirar endavant i dirigir els actes que conclouran el cap de setmana del 15, 16 i 17 de gener de 2016.
Compartix aquesta noticia a les xarxes socials:
Altres noticies
  • Missa dels Confrares Difunts
    [ Publicada el 21/01/2025 a les 08:30:00 ]
    Missa dels Confrares Difunts
    Ahir, es va celebrar la missa de Confrares Difunts per tancar un cicle santantonienc i encetar el següent. Al final de la mateixa es van anomenar nous majorals per al 2026.

    Foto. Juan M. Moya